مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر


يكي از تلخ‌ترين اتفاقاتي كه ممكن است در هر خانواده و جامعه‌اي رخ بدهد، خيانت زوجين نسبت به يكديگر است. اين‌گونه رفتارها عواقب تلخ و ناگوار زيادي دارد و تاكنون بارها شاهد بوده‌ايم اين نوع روابط غيراخلاقي به قتل و جنايت انجاميده است. اين‌بار نيز مردي به‌خاطر رابطه پنهاني با همسر دوستش، دست به جنايت زد.


ماجرا از اين قرار است كه ماموران پليس استان خراسان رضوي در پي كشف جنازه مردي در منطقه‌اي خلوت به تحقيق در اين باره پرداختند و بعد از معلوم شدن هويت مقتول به نام كاظم فهميدند اين مرد چند روز قبل قصد داشته همراه همسرش به يك جشن عروسي برود و از همان روز ناپديد شده است.
 

كارآگاهان، همسر مقتول به نام مونا را براي انجام تحقيقات بازداشت كردند و اين زن وقتي تحت بازجويي قرار گرفت، اعتراف كرد قتل به دست دوست شوهرش به نام صمد انجام شده است. او همچنين به داشتن رابطه پنهاني با قاتل نيز اعتراف كرد.

ماموران در ادامه صمد را بازداشت كردند. او نيز در اعترافاتش گفت:من به مونا علاقه داشتم و او هم مرا دوست داشت، به همين خاطر با هم به صورت پنهاني رابطه برقرار كرديم تا اين‌كه به اين نتيجه رسيديم بهتر است كاظم را از سر راه برداريم. روز حادثه با اين ادعا كه من هم مي‌خواهم به جشن عروسي بروم، او و مونا را به خانه‌ام كشاندم و بعد از مدتي به بهانه گشت‌وگذار كاظم را با خودم به منطقه‌اي كوهستاني و خلوت بردم و در يك لحظه به وي حمله‌ كردم و چند ضربه چاقو به او زدم، بعد هم جسد را همان‌جا رها كردم و به خانه برگشتم.

در ادامه تحقيقات، همسر مقتول به كارآگاهان گفت: من در قتل شوهرم هيچ نقشي نداشتم. البته قبول دارم با صمد در ارتباط بودم و از اين رابطه بشدت پشيمان هستم.بنابر اين گزارش، در حال حاضر تحقيقات از متهمان براي افشاي ساير ابعاد پرونده ادامه دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 16:15 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 336
بازدید کل : 525464
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1